close
Biznes i finanse

4 Podstawowe aplikacje biznesowe dla właścicieli małych firm.

Był czas, kiedy wdrażanie rozwiązań technologii biznesowych było opcjonalne. Ten czas dla właścicieli małych firm minął dawno temu. Czy zarządzasz zadaniami administracyjnymi, czy też angażujesz się w sprawy klientów, technologia może pomóc uczynić Twój biznes bardziej efektywnym. Oto cztery podstawowe aplikacje biznesowe dla właścicieli małych firm.

Śledź swoje finanse.

Jest to konieczne dla właściciela małej firmy do utworzenia systemu rachunkowości, który może rosnąć wraz z firmą. Podczas gdy każdy pakiet oprogramowania księgowego zajmie trochę czasu, najlepiej jest wybrać taki, który jest wystarczająco prosty w obsłudze, gdy firma jest mała i może być rozszerzany w miarę potrzeb firmy.

Intuit Quickbooks jest popularnym wyborem, ponieważ integruje się bezproblemowo z oprogramowaniem podatkowym Intuit. Inne opcje obejmują oprogramowanie księgowe w chmurze przeznaczone dla właścicieli małych firm, takie jak FreshBooks i Wave.

Zarządzaj swoimi zadaniami.

Niezależnie od tego, czy pracujesz jako samodzielny przedsiębiorca, czy też posiadasz pracowników, możesz mieć nad sobą i nad zadaniami swojego zespołu kontrolę nad oprogramowaniem do zarządzania projektami. Oprogramowanie do zarządzania projektami pozwala na tworzenie i przydzielanie zadań z terminami, opisami i załącznikami. Wiele z nich posiada również wbudowane funkcje komunikacyjne, takie jak pola komentarzy. Korzystanie z oprogramowania do zarządzania projektami pomaga nie tylko utrzymać się na szczycie zadań, ale spojrzeć na całościowy obraz i plan na przyszłość.

Zobacz również:  Zastosowanie czyściw włókninowych

Dostępnych jest wiele opcji oprogramowania do zarządzania projektami. Wypróbuj darmowe oprogramowanie takie jak Trello lub Asana.

Włącz komunikację cyfrową.

Komunikacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla małych przedsiębiorstw. Klienci oczekują, że za naciśnięciem jednego przycisku będą mogli dotrzeć do firmy. Wyjdź na prostą, wdrażając wbudowane narzędzie komunikacji. Firmy takie jak Agora zapewniają technologię integracji głosu, danych i wideo na Twojej stronie internetowej lub aplikacji. Stwórz możliwość indywidualnej komunikacji między Tobą a Twoim klientem lub ułatw sobie prowadzenie rozmów głosowych i konferencji grupowych dla grup liczących ponad 10 000 osób. Zacznij od przewodnika Agora Quick Start Guide.

Uporządkuj swoich klientów.

Jest możliwość dokładnego poznania, kim są Twoi klienci. Ta moc pochodzi z możliwości śledzenia, jak i kiedy komunikujesz się z tymi klientami, rejestrując najlepszy sposób kontaktu z nimi i sporządzając notatki na temat kolejnych kroków. Aby rozpocząć śledzenie klientów, zainwestuj w potężny Customer Relationship Manager (CRM).

CRM jest bazą danych dla istniejących i potencjalnych klientów i może zawierać ich dane kontaktowe, preferencje, zakupy i uwagi na temat tego, jaka będzie interakcja z nimi w przeszłości. W miarę rozwoju CRM można rozpocząć analizę trendów danych w całej bazie klientów, co z czasem pozwoli na usprawnienie działań marketingowych i maksymalizację interakcji.

Zobacz również:  Własna księgowość, czy profesjonalne biuro rachunkowe?

Potężne systemy CRM obejmują Salesforce, Zoho i Highrise.


Aplikacje biznesowe pomagają małym firmom działać bardziej efektywnie. Pomiędzy śledzeniem Twoich finansów i zadań oraz Twojego zespołu, wyszukiwaniem sposobów angażowania się w cyfrową komunikację z Twoimi klientami, a organizowaniem bazy klientów, będziesz w stanie rozwijać swoją działalność i patrzeć w przyszłość z nadzieją.

Zostaw komentarz